Главная » Файлы » Педагогическая копилка » Статьи |
18.09.2018, 12:10 | |
Помічник для вчителів НУШ та батьків "Початкова освіта"№11(827) Для виховання інтересу до читання ,збагачення лексичного запасу та розвитку творчого мислення молодших школярів газета "Початкова освіта " надає матеріал ,що розрахований: на дітей, які вчать літери; на дітей, які знають літери; на дітей, які вміють читати. Всі деталі в газеті "Початкова освіта"№11(827) Далі буде .... На допомогу вчителю Нової української школи Стаття містить поради, правила етикету, тренувальні вправи, пам'ятники, які сприятимуть адаптації учнів першого класу до навчання в школі. Матеріал статті можна використати на розсуд педагога як допоміжний кейс, роздатковий матеріал для індивідуальної роботи учнів, практичні поради для батьків тощо Всі деталі в газеті "Початкова освіта"№18(834) Далі буде .... На замітку батькам і педагогам .Чотири принципи успішної освіти 1.Дитина-унікальна особистість . Система освіти повинна бути націлена на особистість. Найперше, слід цінувати комфорт і всебічний розвиток дитини. Індивідуальний підхід також застосувати до змісту навчальних матеріалів і домашніх завдань . 2.Готуй дитину до життя . Надання дітям знань і навичок, як вони використовуватимуть у подальшому житті . 3.Без оцінок також можно жити . У початковій школі застосовувати словесне оцінювання, оцінки ставлять лише для мотивації дитини й самоперевірки . 3.Щось я вчу, а щось я бачу. Зреалізувати схему : "навчається той, хто хоче вчитися ".Учитель повинен намагатися зрозуміти потреби учня. Наприклад, якщо дитина не має жодного інтересу до вивчення певного предмета,то її потрібно зорієнтувати на корисну практичну діяльність, що не потребує значних інтелектуальних здібностей . У майбутньому вона зможе обрати "нескладну" професію й успішно працювати. У жодному разі таких учнів не лякати "двійками". Адже комусь будувати вічні двигуни, а комусь кермувати автобусом. Тому одним із важливих завдань повинне бути виявлення здібностей дитини якомога раніше, щоб спрямувати їх на розкриття в майбутньому . Пам'ятка батькам
Найважливіші навички для дітей .Як звернутися по допомогу. Уміння казати "НІ" Усе частіше батьки, вчителі та й узагалі дорослі нині стикаються з проблемою нерозуміння дитиною того, як діяти в "надзвичайних" ситуаціях. Але йдеться не про пожежу чи землетрус, хоча й тут є запитання без відповідей. Як щодо домагань дітей у переходах, вечорами на шляху додому, пропозиції від незнайомців отримати цукерку чи погладити тваринку тощо? Чи знають діти достеменно, як діяти в таких ситуаціях? Але це останнє запитання . Першим стоїть те, чи розповідають діти батькам про такі ситуації? Як діяти батькам, учителям, рідним, аби діти не приховували випадків,описаних у статті, та що робити, коли дитина зізналася? Про це та інше розповіла Анна Носач, консультантка з дитячої безпеки, тренерка й засновниця LifeSchool. Всі деталі в газеті "Початкова освіта"№21(837) Далі буде ....
| |
Просмотров: 417 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |